خدمات واردات کالا

واردات ،خرید ،حمل و ترخیص ،خدمات کارگو در گوانجو، شنزن، ایوو، شانگهای

خدمات واردات کالا

واردات ،خرید ،حمل و ترخیص ،خدمات کارگو در گوانجو، شنزن، ایوو، شانگهای

منبع یابی ،تولید کنندگان و فروشنده های چین و عقد قرارداد واردات بصورت عمده و خرده

۲ مطلب در خرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

لینک های مفید

  • seoma seo
  • ۰
  • ۰

چگونه پروفایل اینستاگرام را دانلود کنیم

 

اینستاگرام مملو از تصاویر و عکس های جذاب و زیبایی است که با استفاده از آنها می توانید برای خود تصاویر زیبایی را داشته باشید. حتی گاهی اوقات تصاویر زیبا و جذابی که روی پروفایل هست می توانید از آن برای دانلود پروفایل اینستاگرام داشته باشید.
دلایل مختلفی وجود دارد که شما یک تصویر را در اینستاگرام با کیفیت مناسب دانلود یا ذخیره کنید. متاسفانه یا خوشبختانه خود اینستاگرام به صورت مستقیم راهی برای دانلود تصاویر نگذاشته است اما روش هایی وجود دارد که با استفاده از آنها می توانید با کیفیت بالا و در ابعاد بزرگتر عکس و تصاویر اینستاگرام خصوصا تصاویر پروفایل را دانلود کنیم.

دانلود عکس با وب بدون نرم افزار

برای دیدن عکس پروفایل اینستاگرام و دانلود آن می توانید در مرورگر پیج اینستاگرامیتان خود وارد شوید و سپس روی عکس پروفایل اینستاگرام خود راست کلیک و گزینه کپی آدرس تصویر(copy image address) را بزنید.
در این مرحله یک تب جدید را در مرورگر باز کنید. در قسمت آدرس مرورگر، آدرس عکس کپی شده را وارد کنید. سپس در قسمت نوار آدرس، آدرسی که وارد شده باید قسمت (s150x150) را حذف کنید.
و پس از آن با زدن دکمه اینتر روی آدرس، عکس را با کیفیت بالا خواهید دید. در مرحله آخر روی عکس راست کلیک کرده و گزینه Save image as را بزنید.
با این روش و به این راحتی عکس پروفایل با کیفیت بالا در کامپیوتر شما ذخیره می شود
.

دانلود عکس پروفایل با وبسایت

سایت مختلفی وجود دارند که در آنها می توانید اقدام به دانلود عکس پروفایل کنید که می توانیم از جمله بهترین آنها به سایت آی زوم به نشانی izuum.net اشاره کنیم.
شما با وارد شدن به این سایت می توانید با انواع آیکون ها روبه رو می شوید که در آن می توانید از تمام قابلیت اینستاگرام استفاده کنید. از جمله امکانات فراوان این سایت می توانیم به دانلود کپشن، دانلود پروفایل، دانلود پست، دانلود استوری و هایلایت و... که می توانیم با استفاده از این سایت به این موارد برسید.

 

سخن آخر

در کل در این مطلب برای شما دو روش از رایج ترین و راحت ترین موارد ممکن برای دانلود عکس پروفایل اینستاگرام را توضیح دادیم که توصیه می کنیم از روش دوم استفاده کنید زیرا این سایت با داشتن امنیت بالا و امکانات فراوان کار را برای شما بسیار راحت تر خواهد کرد.

  • seoma seo