خدمات واردات کالا

واردات ،خرید ،حمل و ترخیص ،خدمات کارگو در گوانجو، شنزن، ایوو، شانگهای

خدمات واردات کالا

واردات ،خرید ،حمل و ترخیص ،خدمات کارگو در گوانجو، شنزن، ایوو، شانگهای

منبع یابی ،تولید کنندگان و فروشنده های چین و عقد قرارداد واردات بصورت عمده و خرده

۳ مطلب در شهریور ۱۳۹۵ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

چرا باید زبان انگلیسی یاد بگیریم

شاید یادگیری زبان انگلیسی مهمترین گام در ارتقاء کیفیت زندگی شما باشد.

آیا هیچ فکر کرده‌اید که دسترسی به اطلاعاتی که دیگران از آن بی‌بهره‌اند، چقدر می‌تواند جالب باشد؟ یا صحبت کردن با افراد جالبی که دیگران نمی‌توانند با آنها ارتباط برقرار کنند؟ یا تحت تأثیر قرار دادن اطرافیانتان هر موقع که دهانتان را باز می‌کنید؟ و یا پشت سر گذاشتن دیگران با جهش‌های بزرگی که در شغل‌تان برمی‌دارید؟

شما می‌توانید به همه‌ اینها برسید، اگر خوب به زبان انگلیسی صحبت کنید.

شما به چه چیزی علاقمند هستید؟ علوم؟ موسیقی؟ کامپیوتر؟ سلامتی؟ تجارت؟ ورزش؟  رسانه‌های امروز – از قبیل اینترنت، تلویزیون و مطبوعات – دسترسی تقریباً نامحدودی را به اطلاعات پیرامون موضوعات مورد علاقه‌تان فراهم کرده است. فراموش نکنید که ما در عصر اطلاعات زندگی می‌کنیم.

تنها یک مشکل وجود دارد: بیشتر این اطلاعات به زبان انگلیسی است.

نگران نباشید !!!!

موسسه زبان های خارجه سخن برتر می تواند در کوتاه ترین زمان شما را به یادگیری زبان انگلیسی و یا زبان مورد دلخواه کمک کند.

در اینجا چند مثال از اطلاعاتی که اگر زبان انگلیسی بلد باشید می‌توانید از آنها استفاده کنید، بیان می‌شود:

  • بیشتر صفحات وب. بیش از یک میلیارد (۱٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰) صفحه اطلاعات در اینترنت وجود دارد! این شگفت‌انگیز است که تنها با یاد گرفتن یک زبان، به خیل عظیمی از اطلاعات در پهنه اینترنت دسترسی پیدا می‌کنید.
  • کتابها – در هر موضوعی، از سرتاسر جهان. شما می‌توانید کتابهایی با نویسندگان آمریکایی یا بریتانیایی بخوانید، و نیز کتابهای ترجمه شده از زبانهای دیگر. به هر موضوعی که علاقمند باشید، می‌توانید چیزی به زبان انگلیسی درباره آن پیدا کنید.
  • مطبوعات. مجله‌ها و روزنامه‌هایی که به زبان انگلیسی هستند که به راحتی در هر کجای جهان یافت می‌شوند. شما برای پیدا کردن مجله‌هایی مانند تایم یا نیوزویک مجبور نیستید خیلی وقت صرف کنید.
  • علوم. زبان انگلیسی کلیـد دنیـای علم و فن‌آوری است. حـدود ۹۵% مقـالات علمی منتشر شده، به زبان انگلیسی است کـه تنها حدود ۵۰% از آنها مربوط بـه کشورهای انگلیسی‌زبان (مانند آمریکا و انگلستان) می‌باشد.
  • گزارشات خبری. شبکه‌های تلویزیونی بین‌المللی از جمله BBC و CNN را در نظر بگیرید. آنها خبرها را بسیار سریع‌تر و حرفه‌ای‌تر  بهزبان انگلیسی منتشر می‌کنند. در هر کجای دنیا شما می‌توانید به آنها دسترسی داشته باشید.

 

گفتگو با دیگران

زبان انگلیسی را می‌توان «زبان گفتگو» نامید. چرا؟ چون به نظر می‌رسد همه مردم جهان پذیرفته‌اند که برای گفتگو و ارتباط با یکدیگر اززبان انگلیسی استفاده کنند.

  • حدود یک و نیم میلیارد (۱٫۵۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰) نفر در جهان می‌توانند به زبان انگلیسی صحبت کنند. یک میلیارد نفر دیگر هم مشغول فراگیری آن هستند.
  • تقریباً همه کنفرانسها و مسابقات بین‌المللی به زبان انگلیسی برگزار می‌شود. به عنوان مثال رقابتهای المپیک یا جام جهانی فوتبال را در نظر بگیرید.
  • سیاستمداران کشورهای مختلف از زبان انگلیسی برای برقراری ارتباط با یکدیگر استفاده می‌کنند. زبان انگلیسی، زبـان اصلی سازمانهایی از قبیـل سازمـان ملل متـحد (UN)، نـاتـو (NATO) و… می‌باشد.

 

اگر شما بتوانید به زبان انگلیسی صحبت کنید، قادر خواهید بود:

  • با مردمان سراسر جهان ارتباط برقرار کنید. مثلاً می‌توانید عقاید و نظراتتان را در گروه‌های تبادل نظر اینترنتی بیان کنید. به افراد مورد علاقه‌تان ایمیل ارسال کنید و درباره زندگی و فرهنگشان اطلاعات کسب کنید.
  • راحت‌تر سفر کنید. به هر کجا که سفر می‌کنید می‌توانید با دیگران ارتباط برقرار کنید – زبان انگلیسی در بیش از ۱۰۰ کشور جهان مورد استفاده قرار می‌گیرد. می‌توانید آدرس بپرسید، با افراد مکالمه کنید، یا… کمک بخواهید. کسی چه می‌داند، شاید روزی زبان انگلیسی جان شما را نجات دهد!

 

پیشرفتهای شغلی

اگر خواهان شغل خوبی در زمینه‌های تجاری یا علمی هستید، از پشت میز کارتان بلند شوید و همین حالا به فراگیری زبان انگلیسی مشغول شوید!

تنها کافیست با شماره های موسسه سخن برتر تماس بگیرید تا از مشاوره رایگان در خصوص یادگیری زبان انگلیسی و یا سایر زبان ها بهره مند شوید…

دانستن انگلیسی به شما اجازه می‌دهد که:

  • عبارت «مسلط به زبان انگلیسی» را در رزومه (=خلاصه شرح حال و سوابق) خود درج کنید. بدین ترتیب شانس خود را برای بدست آوردن شغل بهتر و کسب درآمد بیشتر، افزایش می‌دهید.
  • دانش فنی خود را افزایش دهید. زبان انگلیسی زبان فن‌آوری است، مخصوصاً فن‌‌آوریهای تراز بالایی مانند علوم کامپیوتر، ژنتیک و پزشکی. اگر می‌خواهید درباره این علوم مطالعه کنید، احتمالاً مجبور خواهید شد از منابع انگلیسی استفاده کنید.
  • یک تاجر بین‌المللی باشید. ایـن بسیار واضح اسـت. تجـارت بین‌المللی تنها بـا زبان انگلیسی میسر می‌شود. یادتان باشد که در دهکده جهانی به سر می‌برید. بنابراین اگر می‌خواهید نقشی ایفا کنید، باید زبان انگلیسی بلد باشید – تا بتوانید با تجار دیگر ارتباط داشته باشید، در کنفرانس‌ها و همایش‌ها شرکت کنید، روزنامه‌ها و مجلات تجاری بخوانید و….
  • دانشجو و محقق بهتری باشید. می‌توانید با دانشمندان کشورهای دیگر مکاتبه کنید. در همایشهای بین‌المللی شرکت کنید و با مطالعه مجلات و کتب، از یافته‌های جدید علمی با خبر شوید.

 

یاد گرفتن زبان انگلیسی آسان است

زبان انگلیسی نه فقط مفیدترین زبان دنیاست، بلکه یکی از آسان‌ترین زبانها برای یادگیری و استفاده محسوب می‌شود:

  • الفبای ساده – هیچ نماد یا نشانه خاصی از قبیل ä یا é وجود ندارد.
  • حالت جمع آسان – فقط کافی است یک s (یا es) به انتهای یک اسم اضافه شود. (one car, two cars)
  • کوتاهی کلمات – اغلب کلمات اصلی کوتاه هستند: run, work, big, go, man و…. کلمات طولانی‌تر هم غالباً کوتاه می‌شوند: fridge=refrigerator, os=operating system.
  • زبان انگلیسی همه جا یافت می‌شود: دسترسی به تلویزیون، موسیقی، وب‌سایتها و مجلات انگلیسی زبان بسیار راحت است. شما مجبور نخواهید بود فقط از چند کتاب خسته‌کننده آموزشی استفاده کنید. می‌توانید همزمان هم انگلیسی بیاموزید و هم از آن استفاده کنید. بدیهی است که بدین ترتیب اشتیاق شما برای یادگیری افزایش می‌یابد.
  • seoma seo
  • ۰
  • ۰

تدریس خصوصی زبان روسی

زبان روسی (ру́сский язы́к)، از خانواده زبان‌های اسلاوی است که خود زیرمجموعه‌ای از زبان‌های هند‌و‌اروپایی به شمار می‌آید.

این زبان با الفبای سیریلیک نگاشته می‌شود و از نظام نگارشی خاص خود پیروی می‌کند.

همواره دلایل متعددی برای آموختن یک زبان جدید وجود دارد که در ادامه برخی از آن‌ها را به شما یادآور می‌شویم.

موسسه زبان های خارجه سخن برتر آماده خدمت رسانی در زمینه تدریس زبان روسی به زبان آموزان محترم می باشد و چنانچه نیازمند آن هستید که در کوتاه ترین زمان ممکن با کیفیت مطلوب زبان روسی را بیاموزید کافیست با متفاوت ترین موسسه زبان های خارجه سطح تهران تماس گرفته و از مشاوره رایگان مشاورین ما بهره مند شوید.

موسسه زبان های خارجی سخن برتر با بیش از ۲۰ سال سابقه درخشان در زمینه آموزش تدریس خصوصی زبان روسی به صورت فشرده با اساتید تحصیل کرده و باتجربه از کشور روسیه و همچنین آمادگی برای آزمون های سفارت و آموزش زبان روسی در منزل و محل کار و نیز آموزشگاه آماده ارائه خدمات می باشد.

در این آموزشگاه چهار مهارت اصلی زبان مکالمه، فن بیان، گوش کردن و ارتباطات مورد توجه می باشد.

به شما این اطمینان داده خواهد شد که تا پایان ۳۵ جلسه به حد مطلوبی از زبان خواهید رسید.

آموزش مکالمه تضمینی (خصوصی)

* دوره های ویژه از پایه تا پیشرفته

* دوره های ویژه اشخاص، پزشکان، مهندسین، متخصصان، مدیران، پرسنل و …

* اعزام بهترین اساتید خانم و آقا به تمام نقاط تهران

* مشاوره و برنامه ریزی زیر نظر سوپروایزر تحصیل کرده خارج از کشور

آموزش مکالمه تضمینی بین ۳۵ الی ۷۰ جلسه با جدیدترین و به روز ترین متدهای آموزشی

* پشتیبانی مستمر در آموزش تدریس خصوصی زبان روسی و سایر زبان ها زیر نظر سوپروایزر، مشاور و برنامه ریز آموزشی

* کلاسهای ویژه شاغلین پنجشنبه، جمعه و ایام تعطیل

* اعزام مدرس خانم جهت بانوان و کودکان

هزینه تدریس خصوصی زبان روسی در منزل،محل کار و یا موسسه یکسان می باشد

شهریه به صورت کاملا اقساط تا پایان دوره پرداخت می گردد

چنانچه تمایل دارید زبان مورد نظر خود را در کوتاه ترین زمان با کیفیت بالا فراگیرید

با مشاورین ما تماس بگیرید

  • seoma seo
  • ۰
  • ۰

پنج زبان مشکل دنیا برای یادگرفتن

arabic01 China01

Kore01 Japan01

 

زبان‌شناسان با مقایسه عناصر مختلف زبان‌های دنیا مانند دستور زبان، صرف افعال و تعداد الفباها به دسته‌بندی زبان‌های زنده دنیا بر اساس میزان دشواری آموختن آنها کرده‌اند و پنج زبان عربی، چینی، ژاپنی، کره‌ای و مجارستانی را به عنوان مشکل‌ترین زبان‌های دنیا دسته‌بندی کرده‌اند.

اگر تا پنجاه سال پیش “باسواد بودن” به معنای سواد خواندن و نوشتن و بلد بودن چهار عمل اصلی ریاضیات بود اما در دنیای مدرن معیارهای دیگری نیز به آن افزوده می شود تا با سواد بودن سخت تر از دهه های گذشته باشد. دانستن یک زبان خارجی یا بلد بودن کار با کامپیوتر و استفاده از اینترنت را می توان از دیگر معیارهای باسواد بودن به حساب آورد.

با این حال یکی از کارهای زمانبر و نسبتاً مشکل آموختن زبانی به غیر از زبان مادری است و هیچ زبانی برای یادگیری آسان نیست اما آموختن همه زبان ها به یک اندازه مشکل نیستند و برخی از زبان شناسان پنج زبان زنده دنیا را جزو مشکل ترین زبان ها برای آموختن انتخاب کرده اند. اینکه چرا این زبان ها به عنوان مشکل ترین زبان های زنده دنیا برای آموختن انتخاب شده اند به فاکتورهایی مانند میزان دوری و اختلاف با زبان مادری، نحوه نگارش الفبای و گویش اصوات آن بر می گردد. این زبان مشکل دنیا  عبارتند از:

۱- زبان عربی

زبان عربی شباهت بسیار کمی به زبان های هندی و اروپایی دارد. اصوات در این زبان بسیار مهم هستند اما شباهت بسیار زیادی بهم دارند به نحوی که با اندکی تغییر صوت ممکن است معنای جمله به کلی عوض شود. زبان عربی بزرگ‌ترین عضو از شاخه زبان‌های سامی است و با زبان‌های عبری و آرامی هم‌خانواده‌است و یکی از شش زبان رسمی سازمان ملل است. این زبان، زبان رسمی ۲۵ کشور جهان است و حدود ۳۲۰ میلیون نفر گویشگر دارد.

۲- زبان چینی

زبان چینی اصطلاحاً یک زبان تونال “Tonal Language” است به این معنا که با تغییر زیر و بم صدا معانی واژگان نیز تغییر می کند. همچنین وجود هزاران کارکتر و سیستم پیچیده خط چینی به دشوارتر شدن آموختن این زبان منجر شده است. زبان مادری حدود یک پنجم مردم جهان یکی از انواع زبان چینی است.

۳- زبان ژاپنی

برای آموختن زبان ژاپنی نیز باید مانند زبان چینی هزاران کاراکتر را به ذهن سپرد. سه سیستم متفاوت نوشتن و دو سیستم هجابندی برای این زبان وجود دارد که یادگیری این زبان را مشکل تر کرده است. این زبان حدود ۱۳۰ میلیون گویشگر دارد.

۴- زبان کره ای

برای کسی که پیشینه آسیای شرقی ندارد آموختن زبان کره کار واقعاً مشکلی است. ساختار بسیار متفاوت دستور زبان و نحوه تغییر افعال در زمانهای مختلف براستی گیج کننده است. برای نوشتن به این زبان نیز باید همان هزاران کاراکتر مشابه زبان خط چینی را آموخت. این زبان حدود هشتاد میلیون گویشگر دارد.

۵- زبان مجارستانی

در زبان مجارستانی اسم در هفت حالت مونث و مذکر و خنثی و … صرف می شود. زبان مجارستانی همچنین جزو “زبان های مستقل” محسوب می شود بدین معنا که واقعاً هنوز مشخص نشده است که ریشه های این زبان از کجاست و برخلاف بقیه زبانهای رایج در اروپا ریشه لاتین ندارد. این زبان ۱۳ میلیون گویشگر دارد.

  • seoma seo